Wersja twojej przeglądarki jest przestarzała. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.

Q: Co mam zrobić, kiedy zgasną światła?

A: Jeśli światła zgasną we wszystkich domach w okolicy, elektrownia zazwyczaj wie o awarii i wkrótce się nią zajmie. Jeśli światła zgasły tylko w twoim domu, zadzwoń po całodobowe pogotowie elektryczne.

Q: Nie mam podglądu na jedną z kamer co zrobić?

A: spróbuj zrobić reset rejestratora (nie wyłączając go z prądu, tylko zamknij bądź uruchom ponownie z poziomu rejestratora). Możesz też wyłączyć i włączyć ponownie zasilacz kamer.

Q: Mój domofon nie otwiera mi zamka przy furtce co teraz?

A: w przypadku takiej awarii, używaj klucza do otwierania furtki i wezwij nasz serwis

Q: Wciąż wyłącza mi się bezpiecznik różnicowo - prądowy, dlaczego?

A: Gdzieś jest upływność prądu. Wyłącz wszystkie urządzenia podłączone do danego obwodu (nie działające w momencie wyłączenia bezpiecznika) i spróbuj ponownie włączyć bezpiecznik. Podłączając ponownie poszczególne urządzenia, obserwuj kiedy znów wyłączy się bezpiecznik. Dane urządzenie które ma upływność jest uszkodzone.  Przy braku możliwości lokalizacji usterki, zadzwoń do nas, z chęcią pomożemy usunąć awarię.